Gotowe drafty dokumentów

niezbędnych przy wdrożeniu e-learningu.

dlaczego potrzebujesz gotowych draftów?

Jeśli nie masz doświadczenia w prowadzeniu projektów e-learning i nie znasz dobrze procesu produkcyjnego raczej nie będziesz w stanie odwzorować go w zapisach umowy, ani określić rezultatów dla poszczególnych etapów prac.

Będzie ci dość trudno opisać ryzyka jakie możesz napotkać na etapie produkcji szkoleń   e-learning. Sporym wyzwaniem będzie też zapewnienie spójności między zapytaniem ofertowym a umową. A to będzie miało wpływ na jakość ofert jakie otrzymasz a potem zakup.

Jeżeli nie uregulujesz odpowiednimi zapisami zasad współpracy z dostawcą może się okazać, że na etapie realizacji kompletnie się rozminiecie i zamiast współpracy będą ciągłe napięcia i udowadnianie „kto ma rację”. Najlepiej od razu doprecyzować oczekiwania i zasady.

Kopiowanie z Internetu dostępnych dokumentów to ogromne ryzyko. Po pierwsze stanowi łamanie praw autorskich, ale też powoduje chaos na etapie realizacji. Nie jest łatwo bez doświadczenia projektowego ocenić, czy zastosowane zapisy są merytoryczne i do jakiego rezultatu nas doprowadzą.

dlaczego gotowe drafty mogą być lepszym rozwiązaniem niż tworzenie ich od „zera”?

1

Ponieważ dzięki nim oszczędzisz swój czas i czas swoich pracowników. Ile osób musisz zaangażować, aby została opracowana bazowa dokumentacja? HR, specjalistę IT, prawnika, specjalistę ds. zakupów ? Ile obiegów zostanie wygenerowanych? Czy nie lepiej, jeśli pracownicy w tym czasie zajmą się rozwojem biznesu?

2

Ponieważ skrócisz ścieżkę! Gotowy draft szybko dopasujesz do własnych potrzeb. Jaki jest realny koszt zaangażowania tylu osób do zbudowania bazowego materiału, który trafi do oceny prawnika? Ile oszczędzisz, jeśli skrócisz proces, a pracownicy skupią się na modyfikacji dokumentu zamiast tworzenia go od początku?

3

Ponieważ zminimalizujesz ryzyko dysonansu pozakupowego. Czy miałeś do czynienia kiedykolwiek z sytuacją, że otrzymałeś nie to co zamawiałeś? Że zakupiona usługa nie spełniła twoich oczekiwań? Czy wiesz, jak opisać przedmiot zamówienia, żeby na koniec nie było dysonansu?

4

Ponieważ doprecyzujesz sposób realizacji przedmiot umowy. Czy wiesz, jak opisać harmonogram prac dla projektu, jak ustalić kroki milowe? Czy wiesz, jakich rezultatów prac możesz spodziewać się na każdym etapie prac? Jakie będą twoje zadania w projekcie?

5

Ponieważ otrzymasz adekwatne do potrzeb oferty. Dobrze merytorycznie opracowane zapytanie ofertowe oraz spójna umowa spowoduje, że otrzymasz wartościowe oferty z rynku. Dostawca będzie w stanie określić swój nakład pracy oraz realny termin wykonania zadania.

6

Ponieważ szybciej przeprowadzisz proces wyłonienia dostawcy. Mając dobrze opracowaną dokumentację, sprawniej ocenisz oferty dostawców i szybciej przeprowadzisz proces ich wyboru. Dzięki temu szybciej przejdziesz z etapu formalnego do etapu realizacji.

co jeszcze zyskasz?

Otrzymasz wzorcowe dokumenty, które będziesz wykorzystywać wielokrotnie dokonując jedynie zmian pod bieżące potrzeby.

Przyspieszysz etap wystartowania z pierwszym projektem e-learning. Nie będziesz już tracić czasu na żmudne opracowywanie dokumentacji.

#Label

Zrozumiesz proces produkcyjny oraz swoją rolę i rolę dostawcy w projekcie. Ułożysz lepiej poziom współpracy z dostawcą!

Unikniesz nerwowych sytuacji we współpracy z dostawcami – ponieważ jasno doprecyzujesz swoje oczekiwania.

Zdobędziesz wiedzę na temat stosowanych określeń w branży e-learning, dzięki czemu lepiej porozumiesz się z dostawcą.

Dowiesz się co stanowi wadę w szkoleniu e-learning, dookreślisz odpowiedzialność dostawcy – w przypadku jej wystąpienia.

#Label

pozostałe informacje

Drafty dokumentów powstały na bazie mojego wieloletniego doświadczenia w koordynowaniu projektami e-learning oraz przygotowywania propozycji zapisów dla klientów z sektora korporacyjnego, MŚP oraz wnoszenia uwag do publikowanych dokumentów przez sektor publiczny.

Wzorce dokumentów przeszły niezależną, zewnętrzną weryfikację prawnika, ale stanowią moją twórczą i indywidulaną pracę. Pomimo że, są często wykorzystywane w postaci 1:1, nie stanowią usługi prawnej. Są dokumentami do samodzielnej modyfikacji.

Zostały przygotowane w celach edukacyjnych, jako wsparcie merytoryczne dla osób odpowiedzialnych za koordynowanie projektami e-learning, oraz osób odpowiedzialnych za współpracę w tym obszarze z dostawcami, czy prowadzących procesy zakupowe.

Potrzebujesz spersonalizowanej dokumentacji pod projekt e-learning?
Sprawdźmy, czy mogę Ci pomóc
Przewiń do góry Call Now Button