Gotowe drafty dokumentów
niezbędnych przy wdrożeniu e-learningu.
dlaczego potrzebujesz gotowych draftów?
dlaczego gotowe drafty mogą być lepszym rozwiązaniem niż tworzenie ich od „zera”?
1
Ponieważ dzięki nim oszczędzisz swój czas i czas swoich pracowników. Ile osób musisz zaangażować, aby została opracowana bazowa dokumentacja? HR, specjalistę IT, prawnika, specjalistę ds. zakupów ? Ile obiegów zostanie wygenerowanych? Czy nie lepiej, jeśli pracownicy w tym czasie zajmą się rozwojem biznesu?
2
Ponieważ skrócisz ścieżkę! Gotowy draft szybko dopasujesz do własnych potrzeb. Jaki jest realny koszt zaangażowania tylu osób do zbudowania bazowego materiału, który trafi do oceny prawnika? Ile oszczędzisz, jeśli skrócisz proces, a pracownicy skupią się na modyfikacji dokumentu zamiast tworzenia go od początku?
3
Ponieważ zminimalizujesz ryzyko dysonansu pozakupowego. Czy miałeś do czynienia kiedykolwiek z sytuacją, że otrzymałeś nie to co zamawiałeś? Że zakupiona usługa nie spełniła twoich oczekiwań? Czy wiesz, jak opisać przedmiot zamówienia, żeby na koniec nie było dysonansu?
4
Ponieważ doprecyzujesz sposób realizacji przedmiot umowy. Czy wiesz, jak opisać harmonogram prac dla projektu, jak ustalić kroki milowe? Czy wiesz, jakich rezultatów prac możesz spodziewać się na każdym etapie prac? Jakie będą twoje zadania w projekcie?
5
Ponieważ otrzymasz adekwatne do potrzeb oferty. Dobrze merytorycznie opracowane zapytanie ofertowe oraz spójna umowa spowoduje, że otrzymasz wartościowe oferty z rynku. Dostawca będzie w stanie określić swój nakład pracy oraz realny termin wykonania zadania.
6
Ponieważ szybciej przeprowadzisz proces wyłonienia dostawcy. Mając dobrze opracowaną dokumentację, sprawniej ocenisz oferty dostawców i szybciej przeprowadzisz proces ich wyboru. Dzięki temu szybciej przejdziesz z etapu formalnego do etapu realizacji.
co jeszcze zyskasz?
Otrzymasz wzorcowe dokumenty, które będziesz wykorzystywać wielokrotnie dokonując jedynie zmian pod bieżące potrzeby.
Przyspieszysz etap wystartowania z pierwszym projektem e-learning. Nie będziesz już tracić czasu na żmudne opracowywanie dokumentacji.
Zrozumiesz proces produkcyjny oraz swoją rolę i rolę dostawcy w projekcie. Ułożysz lepiej poziom współpracy z dostawcą!
Unikniesz nerwowych sytuacji we współpracy z dostawcami – ponieważ jasno doprecyzujesz swoje oczekiwania.
Zdobędziesz wiedzę na temat stosowanych określeń w branży e-learning, dzięki czemu lepiej porozumiesz się z dostawcą.
Dowiesz się co stanowi wadę w szkoleniu e-learning, dookreślisz odpowiedzialność dostawcy – w przypadku jej wystąpienia.